מה עושים עם החשקים למתוק?

מחקרים מראים כי ההתמודדות הגורפת של רוב מי שמתמודד עם נושא המשקל היא החשקים למתוק (בעיקר בקרב נשים) אז מה עושים עם החשקים האלו וכיצד מתמודדים איתם כדי שלא יהרסו לנו את הדיאטה?

בא לי משהו מתוק!!
רובנו מכירים את זה שאנחנו מצליחים להקפיד נהדר על התזונה שלנו במשך כל שעות הבוקר והצהריים, אפילו התחלנו להיות גאים בעצמנו עד ש.. מגיע הצורך הבלתי נשלט למתוק ומחרב לנו את התוכניות..
לחלקנו זה מגיע ישר אחרי ארוחת הצהריים, לחלקנו בשעות אחה"צ כשאנחנו חוזרים הביתה מן העבודה , וחלקנו זה בערב מול הטלוויזיה.
אז הכנו לכם פה כמה כללים שיעזרו לכולנו להתגבר על החשקים למתוקים :

הטיפ של מישל – אויבים לא מכניסים הביתה

אני תמיד ממליצה כל עוד זה אפשרי- פשוט לא להכניס הביתה מתוקים וחטיפים. ואם אפשר גם להימנע מקנייה שלהם כשאנחנו בחוץ. סוכר לבן , קמח לבן וכל התוצרים שלהם הם ממכרים וברגע שנצרוך אותם, אנחנו רק נרצה עוד.. אני ממליצה בחום להכניס לתפריט יותר עלים ירוקים וירקות חיים ומבושלים, זה עשוי למתן את הצורך במתוק ולעזור לנו בהפחתת החשקים.

הטיפ של פטריק – העצימו את עצמכם

כשאנחנו מזכירים לעצמנו את המטרה הגדולה אליה אנחנו חותרים באופן יומיומי (גוף חטוב, בריאות אופטימלית) קל לנו יותר להתמודד מול פיתויים זמניים (כמו שוקולד במסיבת יומולדת) . ממליץ לשים תמונת השראה במקום נגיש, למשל על המקרר . התמונה יכולה להיות של עצמכם מהתקופה של המשקל האידיאלי. הזכירו לעצמכם שאתם מסוגלים. שאתם יכולים. שזה קטן עליכם. וגם אני מאמין בכם ?

הטיפ של אלכס – ניקוי הגוף

לאמיצים בינינו- אני ממליץ למנף את המודעות הזה לבעיית המתוקים עם אתגר של ניקוי גוף- 3 שבועות של גמילה מסוכר.
פשוט להחליט שמורידים לחלוטין מהתפריט את כל הסוכרים (כולל קמח לבן) הניקוי הזה יעביר את הגוף תהליך גמילה שאולי בימים הראשונים יהיה לכם מאתגר אבל בסופו של דבר כמו גמילה מכל דבר ממכר אחר- הצורך במתוק פשוט יילך וייעלם.

 

הטיפ של לולה – שימו לב איכות

לפעמים קשה להימנע לחלוטין ממתוק ואז ההמלצה שלי היא שאם כבר רוצים להתפנק עם מתוק אז לפחות שיהיה בריא.
כדאי להכין בבית חטיפים מתוקים ובריאים כמו למשל חיתוכיות של פצפוצי אורז עם דבש וטחינה, או כדורי אנרגיה מתמרים.
יש המון מתכונים ברשת של פינוקים בריאים למינהם ואיתם לפחות אפשר להתפנק בלב שקט ?

הטיפ של מיקה – צחצוח שיניים או מסטיק אחרי הארוחה

הרבה פעמים אנחנו מקשרים שעות מסויימות ביום לצורך במתוק. מניסיון שלי צחצוח שיניים או לעיסת מסטיק מנטה ללא סוכר מאוד מסייעים בהורדת הצורך במתוק כי הם נותנים בפה תחושת נקיות של "סיימנו את החגיגות להיום", ובכך מסיעים באופן פסיכולגי לחלוטין להורדת החשק למתוק. שווה לנסות!

הטיפ של ריקו- עשו ספורט

פעילות גופנית היא תמיד בריאה, אבל בהקשר שלנו היא ידועה באפקט הטוב שלה גם לגבי הפחתת רמת הנישנושים שלנו.
אחרי פעילות גופנית הגוף פחות דורש מתוק, הצורך למתוקים יורד גם בגלל פן פיזיולגי של הורמונים שמשתחררים בזמן הפעילות, אבל יש פה גם פן פסיכולגי של "חבל לי להרוס את הספורט שעשיתי עם טבלת שוקולד".
ממליץ למי שיודע מראש שיש לו "שעות קשות" להכניס אימון קצר. אפילו פעילות של 10 דקות על השטיח מול הטלויזיה.
מבטיח לכם שזה יוריד פלאים את נישנושי הלילה
__________

ולמי שצריך עזרה נוספת- יצרנו פורמולת צמחים שעוזרת מאוד בשליטה לחשקים למתוק .
הקליקו לפרטים על פורמולות הצמחים Be light 1 או על ערכת ערכת Reset Total אשר שתיהן יכולות לתת מענה מושלם על הצורך במתוקים.
תהיו חזקים! 🙂

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות