איזה אימון שורף שומן הכי הרבה ומהר ?

איזה אימון שורף שומן הכי הרבה ומהר ? - מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר להיפטר מהשומן העיקש שלא מוכן לעזוב את גופנו?
איזה אימון שורף שומן הכי הרבה ומהר ?

תתפלאו לשמוע שהשקעה אינטנסיבית באימוני אירובי ארוכים אינה הדרך הכי מוצלחת להשיג בטן חטובה, גם אחרי שעות רבות של הליכה או ריצה במהלך השבוע . איז איזה אימון שורף שומן הכי הרבה והכי מהר?

אימון אירובי

אומנם אימוני אירובי בעצימויות נמוכות אכן שורפים יותר שומן במהלך האימון עצמו מאשר באימון אנאירובי, ובכל זאת אין זה אומר שהאימון האירובי הארוך וה"משעמם" יקדם אותנו למראה חטוב ו"מופחת שומן" כמו שהיינו מצפים. למה זה קורה?

ההשפעה המטבולית של אימון האירובי נמשכת לכל היותר עד שעתיים לאחר האימון. ברגע שסיימנו אימון ממושך של 60-45 דקות, הגוף ימשיך לשרוף יותר קלוריות ביחס למצב הרגיל במשך היום – ויפסיק כאמור לעשות זאת שעה עד שעתיים לאחר האימון.

אימון אנאירובי

לעומת זאת, ההשפעה המטבולית של אימון אנאירובי קצר ועצים (80% מהדופק המרבי) נמשכת לאורך יום עד יומיים מתום האימון, לכן הוא יעיל יותר בהיבטים של שריפת השומן ושיפור הכושר.

לאחר האימון הגוף שלנו נכנס ל"סטרס" מהסוג החיובי, מצב שבו הוא חייב לתקן את השריר הפגוע בסינתזת חלבון. במשך התהליך הזה קצב שריפת הקלוריות בגוף גבוה משמעותית מהרגיל.

ומה המסקנה?

נשרוף יותר קלוריות באימון קצר ועצים מאשר באימון אירובי ארוך ומונוטוני.

 שינוי העצימות של האימון האירובי הכרחי לשריפת השומן הנחשקת וליצירת מאזן קלוריות שלילי, וזו המלצה חד-משמעית. אימונים בעצימויות משתנות אף תורמים לייצור מוגבר של נוגדי חמצון בגוף, תגובה יעילה יותר לתחמוצת חנקן (התורמת לבריאות הלב וכלי הדם) ולמניעת דלקת

חשיבות ההתמדה

 המכנה המשותף לאלו אשר פורשים מפעילות גופנית בשלב מוקדם הוא העובדה שהם ביססו את תוכנית האימונים שלהם על אימוני אירובי ארוכים מידי . אימונים ארוכים מידי דורשים מאמץ ומציאת זמן מתאים במהלך החיים היומיומיים ולכן קשה למצוא זמן להתמיד בהם . בנוסף, רובנו מוצאים אותם משעממים,עניין שבטח ובטח מקשה עוד יותר על עניין ההתמדה.
שלבו אימונים בעצימויות משתנות והסיכוי ש"תנשרו" מהתהליך יקטן משמעותית.

נסו את ההצעות הבאות כדי ליהנות מאימונים בעצימויות משתנות:

  • אימוני אינטרוולים: אפשר לעשות זאת גם על מכשירי הסקי והחתירה, האופניים וההליכון. בצעו 15 שניות ספרינט ו-45 שניות התאוששות (הליכה מתונה, למשל) – כך במשך 10 דקות. מי שאוהב אירובי במיוחד יכול להוסיף בסיום האימון 20 דקות של ריצה בעצימות בינונית (65%-80% מהדופק המרבי).
  • גיוון בפעילות הספורטיבית: גלו יצירתיות וגוונו בין כדורגל, כדורסל, טניס,שחייהסקוואש וכן הלאה. זה יעשה את העבודה באופן מדהים.  
  • אימוני משקולות: לא רק שהגוף מתעצב באופן יוצא מהכלל, אלא מדובר באימון קצר, מאתגר ומהנה שניתן לעשות גם בבית ללא שום ציוד. בצעו, לדוגמה, 15 סקוואטים, 10 כפיפות בטן, 10 קפיצות על מדרגה או כל הגבהה אחרת ולסיום ספרינט של 10 שניות – כפול חמישה סבבים.

השינוי והשגת הגוף היפה הם קלים, ההחלטה היא הדבר הקשה. השאלה היא איפה אתם רואים את עצמכם בעוד שנה? איך אתם מדמיינים שאתם נראים ומרגישים? קראו שוב את המאמר ובדקו עם עצמכם מה אתם יכולים לעשות כדי להגיע לשם.בהצלחה רבה.

רוצים קצת יותר שליטה בחיים? הורידו את האפליקציה וקבלו מנטור תזונה צמוד

אוטוטו עולים לאוויר..ב- Apple טיפה לוקחים את הזמן :( אבל בקרוב גם האפליקציה לאייפון תהיה זמינה
shrinkme_admin

shrinkme_admin

השאר תגובה

אודות

אנחנו מודעים לכך ש"אודות החברה" אמור להיפתח בדרך כלל בנתונים על המוצרים או השירות.. על מתי החברה נוסדה..ואולי עוד כמה נתונים יבשים. אבל אנחנו חושבים שכדי להכיר אותנו הכי כדאי קודם כל לדעת עלינו פרט אחד חשוב: אנחנו אוהבים להסתכל על דברים בזווית ראייה שונה. כי רק ככה עולים הרעיונות היצירתיים ביותר.

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

כיצד קשורים הרגלי האכילה למשקלנו?

כיצד קשורים הרגלי האכילה למשקלנו?

כיצד קשורים הרגלי האכילה למשקלנו? – לרוב, כשאנחנו מתחילים תהליך של ירידה במשקל ("דיאטה"), הדבר הראשון שעולה לנו לראש זה מה אנחנו הולכים להפסיק לאכול, כמה אנחנו הולכים להפסיק לאכול ומתי אנחנו הולכים להפסיק לאכול.

קרא עוד»

עקבו אחרינו

עשינו סרטון בייתי קטן עם מעט הומור כדי להסביר מה זה בענינו שרינקמי אפ

נגן וידאו

השאירו פרטים וקבלו טיפים מעולים לבריאות, דיאטה ותזונה נכונה ישירות למייל שלכם 😃

צעד חכם לתוכן איכותי

כל הזכויות2019כל הזכויות שמורות SHRINKMEAPP ©
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן