כולנו מכירים את התופעה שאנחנו מקפידים על התזונה יפה מאוד במהלך היום..ואז מגיע הלילה והורס לנו את כל המאמצים.. אז מה עושים? במאמר הבא טיפים לשעות הלילה עם המלצות לנשנושי לילה בריאים

לילה.. הטלויזיה פתוחה ואנחנו שרועים על הספה.
אצל רבים מאיתנו הסיטואציה הזו של רצון להירגע ולהתפנק אחרי יום עמוס, יחד עם שעת הלילה והעייפות, יחד עם שיעמום קל יכולים להביא לנשנושים מרובים שיחרבו יום מושלם מבחינה תזונתית.
אז מה עושים כדי ששעות הלילה לא יהרסו לנו את מאמץ היום?
במאמר הבא ריכזנו לכם רשימת נשנושים בריאים, או לפחות כאלו שלא יהרסו לנו את הדיאטה.. ועוד כמה טיפים טובים לשעות הלילה המאתגרות.

אז מה כדאי לאכול במידה וממש חייבים משהו בלילה?

קודם כל כדאי לדעת שבשעות הלילה שריפת הקלוריות הטבעית של הגוף ממש במינימום ולכן אם כבר אוכלים כדאי לאכול מאכלים קלילים, דלי קלוריות ולשים לב לכמויות.
לא סתם כבר לפני מאות שנים אמר הרמב"ם : " בבוקר אכול כמו מלך, בצהריים כמו נסיך ובערב כמו עני".
בכל מקרה אנחנו מודעים לכך שלמנוע לחלוטין אכילה אחרי 20:00 , כמו שלעיתים אנחנו מנסים לעשות כשאנחנו פוצחים בדיאטה, זה לפעמים קשה מאוד אז ערכנו פה רשימה של נשנושים שניתן להביא בחשבון בשעות הלילה לאחר ארוחת הערב :

  • כוס סלט פירות צבעוני. ככל שהסלט יהיה עשיר יותר ומגוון בפירות ככה תגדל תחושת הפינוק שלנו
  • קערית פופקורן בייתי. פופקורן תופס נפח בקיבה  ולכן נותן תחושת שובע ללא הרבה קלוריות
  • כוס בייגלה+ כף גבינה לבנה 5%
  • שתיה חמה + תמר + 2 אגוזים
  • קרטיב קרח בקיץ
  • קערית דייסת שיבולת שועל בחורף
  • קערית אדממה. נשנוש מעולה ללילה. הרבה חלבון והרבה בריאות
  • יוגורט (אפשר להוסיף חצי פרי חתוך וכפית זרעי צ'יה)
  • בננה. מזינה ויכולה אף לעזור בשינה טובה יותר
  • פרוסת לחם מלא + כפית ממרח בריא לבחירה

 

למי שממש אוהב מתוק אבל רוצה להתנסות במתוק בריא:

צירפנו פה מתכון קל מאוד להכנה ותמיד מוצלח וטעים –

ריבועי פצפוצי אורז עם דבש וטחינה

מצרכים:
4 כוסות פצפוצי אורז
8 כפות טחינה
8  כפות דבש

אופן ההכנה:
מכניסים את הטחינה והדבש לסיר ומחממים על הגז על אש קטנה.
מסירים מהאש ומוסיפים את פצפוצי האורז תוך כדי ערבוב.
אחרי שהתערובת מעורבבת מעבירים לתבנית ומהדקים.
יש לשמור בהקפאה עד להגשה .כמה דקות לפני ההגשה להוציא מההקפאה ולחתוך לריבועים בגודל 2*2 ס"מ. ניתן לאכול 2 ריבועים כאלו כנישנוש לילי .

 

 

ועוד כמה טיפים לשעות הלילה:

כדי להיות בשליטה על שעות הלילה מעבר לבחירה מושכלת ונכונה של מה לאכול, וכמה, יש עוד כמה "טריקים" שתמיד עוזרים-

  • דבר ראשון- לא לדלג על ארוחת ערב טובה ומזינה. ארוחת ערב משביעה תשפר מאוד את היכולת שלנו להתמודד מול פיתויים במהלך הלילה.
  • צחצוח שיניים. כאשר אנחנו מצחצחים שיניים מיד אחרי ארוחת ישנה תחושת נקיות בפה והרבה פעמים הדבר עוזר לנו להחליט ש"סיימנו עם האכילה להיום"
  • פעילות גופנית. ספורט בשעות הערב יכול לסייע מאוד בבחירות נכונות. גם מבחינה פיזית הגוף דורש פחות מתוק, וגם מבחינה פסיכולוגית קצת חבל לנו "לקלקל" את המאמץ של הפעילות שעשינו ולכן אחרי ספורט קל לנו יותר לבחור נכון.
  • ללכת לישון שעה מוקדם יותר. הליכה למיטה קצת יותר מוקדם יכולה לחסוך הרבה קלוריות מיותרות..

 

מאחלים לילה טוב מלא שליטה עצמית! 🙂

רוצים קצת יותר שליטה בחיים? הורידו את האפליקציה וקבלו מנטור תזונה צמוד

אוטוטו עולים לאוויר..ב- Apple טיפה לוקחים את הזמן :( אבל בקרוב גם האפליקציה לאייפון תהיה זמינה
shrinkme_admin

shrinkme_admin

השאר תגובה

אודות

אנחנו מודעים לכך ש"אודות החברה" אמור להיפתח בדרך כלל בנתונים על המוצרים או השירות.. על מתי החברה נוסדה..ואולי עוד כמה נתונים יבשים. אבל אנחנו חושבים שכדי להכיר אותנו הכי כדאי קודם כל לדעת עלינו פרט אחד חשוב: אנחנו אוהבים להסתכל על דברים בזווית ראייה שונה. כי רק ככה עולים הרעיונות היצירתיים ביותר.

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

נשנושי לילה מומלצים

כולנו מכירים את התופעה שאנחנו מקפידים על התזונה יפה מאוד במהלך היום..ואז מגיע הלילה והורס לנו את כל המאמצים..
אז מה עושים? במאמר הבא טיפים לשעות הלילה עם המלצות לנשנושי לילה בריאים

קרא עוד»

עקבו אחרינו

עשינו סרטון בייתי קטן עם מעט הומור כדי להסביר מה זה בענינו שרינקמי אפ

נגן וידאו

השאירו פרטים וקבלו טיפים מעולים לבריאות, דיאטה ותזונה נכונה ישירות למייל שלכם 😃

צעד חכם לתוכן איכותי

כל הזכויות2019כל הזכויות שמורות SHRINKMEAPP ©
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן