דיאטה ביום העצמאות

יום העצמאות הוא יום שמח מלא בחברים, אוכל, ומנגלים מה שלעיתים מוציא אותנו מאיזון . במאמר הבא טיפים מעולים מהמנטורים שלנו שיעזרו לכולנו לעבור את יום העצמאות בלי להרוס לנו את הדיאטה.

יום עצמאות שמח!
המדינה חוגגת והרבה אוכל הולך להיות ביום המיוחד הזה. אבל מכיוון שהאביב כבר פה ועדין יש את הרצון לשמור על הגזרה לקראת הקיץ צוות המנטורים המהמם שלנו התכנס יחד כדי להכין רשימת טיפים שתעזור לכל אחד להעביר את "חג המנגלים בצורה הכי טובה שאפשר.

הטיפ של מיקה: לפתוח את הבוקר  בצורה טובה

" כשיום העצמאות מגיע רבים מאיתנו מחליטים "לצום" עד הארוחה החגיגית כדי לחסוך בקלוריות..אבל בעצם המחשבה הזו לא חוסכת לנו כלום כי גוף בלי אוכל עובר לעבוד ב"מצב חיסכון" ולא שורף קלוריות, מ שגורם לכך שבארוחת החג אנחנו גם מגזימים בכמויות כי אנחנו רעבים, וגם מכניסים ארוחה גדולה לגוף שלא נמצא במצב שריפה קלורית וזה מתכון בטוח להשמנה.
אז מה לעשות? לאכול ארוחת בוקר טובה עוד לפני החגיגות. לבוא לארוחת החג/ המנגל לא על בטן ריקה מה שיבטיח שהגוף שלכם יהיה במצב אופטימלי להתמודד עם קלוריות החג ולשרוף אותם בלי בעיה . חג חטוב לכולנו!"

הטיפ של לולה: לדעת מראש מה "מותר" ומה "אסור"

" אני תמיד אומרת שבים כזה חגיגי ומיוחד, לפעמים מקל עלינו פשוט לקבל רשימה של מה לעשות וממה להימנע כדי לחסוך מאיתנו את החשיבה וההתלבטות. אז הכנתי רשימה כזו קטנה עבור מי שאוהב רשימות 🙂

אז מה מומלץ?
 שתיית מים או סודה
 שיפודי ירקות
 סלטים חיים עם שמן זית, לימון ומלח או רוטב ויניגרט
 חומוס / טחינה בהכנה ביתית או ממסעדה מזרחית
 בשרים רזים או דגים על האש
 תפ"א על המנגל במקום צ'יפס
 לטבעונים: שיפודי ירקות עם טופו במרינדות שונות, פלאפל מקטניות
 לקנח בסלט פירות עשיר עם מיץ תפוזים סחוט בנדיבות
 להיות קשובים לרמת השובע שלכם, לנסות להפסיק לאכול לפני ש"מתפוצצים"😉

וממה להימנע?
 מיצים ממותקים, מוגזים ממותקים
 סלטים קנויים מהסופר (חומוס, טחינה, כרוב במיונז…)
 בשר מעובד (הוכח במחקרים כגורם פוטנציאלי להשמנה ו/או להתפתחות של מחלות מעי וסרטן): נקניקיות, נקניקים, קבבים, המבורגר ועוד…
 צ'יפס מטוגן/מעובד (מהסופר)
 לא להגיע לרמה שהבשר עצמו שרוף- הוכח כמסרטן
וותרו על הפיתות, יש מספיק אוכל גם ככה, ואם חייבים אז להסתפק בחצי פיתה בלבד .
חג שמח! "

הטיפ של פטריק: לדעת אילו בשרים לקנות

" אם גם אצלכם בבית לא פוסחים על מסורת העל האש כדאי לדעת איך להתכונן מראש כדי שהמנגל החגיגי לא יהרוס לנו את הדיאטה. התכנון הנכון מתחיל כבר בקניית הבשרים וכדאי לדעת שיש בשרים עדיפים ועדיפים פחות.
ממליץ לבחור בבשר עוף רזה כמו חזה עוף, פרגיות, כרעיים, הודו או בשר בקר רזה כמו פילה, סינטה, שייטל. נסו להימנע מנקניקיות או המברורגרים למינהם וכך תצליחו לשמור על הבריאות שלכם גם במהלך החג והחגיגות.
שיהיה מנגל מהנה מלא בחירות נכונות "

הטיפ של ריקו: לצלות את הבשר במידה הנכונה

"אם יש מנגל בתכנון כדאי לדעת שמעבר לבחירת הבשר הנכון יש חשיבות גם למידת הצלייה.
בתהליך צליית הבשר על הגריל נוצרים תוצרי לוואי מזיקים וככל שטמפרטורת הבשר עולה כך עולה כמותם.
על מנת להפחית את כמותם למינימום מומלץ להוסיף מרינדה על בסיס שמן זית, ולהעדיף במידת האפשר דרגת צלייה מדיום-מדיום רייר . מאחל התמנגלות שמחה וחג עצמאות בריא!"

הטיפ של אלכס: 2 כוסות מים +סלט

" אי אפשר וכמובן לא מומלץ להימנע מארוחות החג וכל הבילויים מסביב ליום העצמאות.
אבל אם ניקח על עצמנו לפני כל ארוחה/מנגל לשתות 2 כוסות מים ואז לפתוח את הארוחה בסלט גדול ועשיר רוב הסיכויים ששאר הארוחה תמשיך לכיוון טוב כי בצורה כזו הקיבה מתמלאת בדברים טובים וכמעט ללא קלוריות. ממליץ לנסות!"

הטיפ של מישל : מתכונים בריאים רבותי!

" מה טוב יותר בחג ביום כזה חגיגי לקנות קצת פחות אוכל מוכן ולהכין בבית כמה מאכלים טובים ובריאים?
מצרפת פה גם מתכון לרוטב קליל שישדרג כל סלט בארוחת החג וגם לפיתות מכוסמת ירוקה שהיא תחליף נהדר למי שלא יכול להעביר את החג בלי פיתה 🙂

רוטב וינגרט קליל ונהדר:

מרכיבים:
כפית חרדל טבעי (ללא חומרים משמרים)
מיץ מחצי לימון
רבע-חצי כוס שמן זית איכותי
מלח פלפל

אופן הכנה:
לשקשק / לערבב היטב עד שנהיה חלק ולהוסיף לסלט סמוך לאכילה

פיתות מכוסמת ירוקה:

מרכיבים:

2 כוסות כוסמת ירוקה
1 כפית אבקת סודה
1 כפית מלח (מומלץ הימאליה)
מים בין חצי כוס לכוס- העיסה צריכה להיות סמיכה

אופן ההכנה:

להשרות את הכוסמת ללילה (או לפחות למספר שעות) אפשר גם להנביט.
לאחר ההשרייה/הנבטה,העבירו את הכוסמת לבלנדר טוב, עם שאר המצרכים ומים.
אפשר להתחיל מחצי כוס ולאט להוסיף מים אם יש צורך- העיסה צריכה להיות סמיכה קצת כמו בלילת עוגה.
בעזרת מצקת לצקת על תבנית מרופדת בתבנית אפייה עיגולים מהבלילה  ולהכניס לתנור שחומם ל170 מעלות.
כאשר הפיתות מזהיבות ואפויות גם מבפנים להוציא ולקרר.

שיהיה חג טעים ובריא!"

חג עצמאות שמח לכולם מששת המדריכים המופלאים שלנו וכל שאר צוות שרינקמי-אפ

רוצים קצת יותר שליטה בחיים? הורידו את האפליקציה וקבלו מנטור תזונה צמוד

אוטוטו עולים לאוויר..ב- Apple טיפה לוקחים את הזמן :( אבל בקרוב גם האפליקציה לאייפון תהיה זמינה
shrinkme_admin

shrinkme_admin

השאר תגובה

אודות

אנחנו מודעים לכך ש"אודות החברה" אמור להיפתח בדרך כלל בנתונים על המוצרים או השירות.. על מתי החברה נוסדה..ואולי עוד כמה נתונים יבשים. אבל אנחנו חושבים שכדי להכיר אותנו הכי כדאי קודם כל לדעת עלינו פרט אחד חשוב: אנחנו אוהבים להסתכל על דברים בזווית ראייה שונה. כי רק ככה עולים הרעיונות היצירתיים ביותר.

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

נשנושי לילה מומלצים

כולנו מכירים את התופעה שאנחנו מקפידים על התזונה יפה מאוד במהלך היום..ואז מגיע הלילה והורס לנו את כל המאמצים..
אז מה עושים? במאמר הבא טיפים לשעות הלילה עם המלצות לנשנושי לילה בריאים

קרא עוד»

עקבו אחרינו

עשינו סרטון בייתי קטן עם מעט הומור כדי להסביר מה זה בענינו שרינקמי אפ

נגן וידאו

השאירו פרטים וקבלו טיפים מעולים לבריאות, דיאטה ותזונה נכונה ישירות למייל שלכם 😃

צעד חכם לתוכן איכותי

כל הזכויות2019כל הזכויות שמורות SHRINKMEAPP ©
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן