דיאטה ומשברים

זה קורה לכולם. מתחילים תהליך של שינוי עם המון מוטיבציה ואיכשהו בדרך היא פשוט נעלמת..

מי לא מכיר את זה? מתחילים תהליך של שינוי עם המון מוטיבציה, משנים את כל התפריט, את מוצאת חברה כדי לעשות איתה בערבים הליכות, אתה נרשם לחדר כושר ומקריב שני ערבים שבוע לטובת העניין. והגוף גומל לנו מצידו-הקילוגרמים מתחילים לנשור מעלינו .
עד ש…

"היתה לבעל יומולדת וקנינו עוגה ממש שווה שקורצת לי בלילות מהמקרר.."
או עד ש..
"עיצבנו אותי נורא בעבודה והרגשתי שאני חייב איזה נשנוש לנשמה כדי לפנק את עצמי"
או עד ש….
"המחזור גורם לי לרצות מתוק/חייבת קינוח אחרי ארוחת צהריים/משעמם לי מהתפריט הדיאטטי/נשבר לי!"

מוכר?

אוקי. אז אתם לא לבד.
מחקרים מראים שרק כ5% מהאנשים שיורדים במשקל מצליחים להתמיד להגיע ליעד הסופי שלהם וגם לשמור עליו לאורך זמן.
אז איך אפשר להיכנס לסטטיסטיקת ה-5% האלו? מה גורם לנו להישבר ולזנוח את הרצון לגוף חטוב?
קודם כל כדאי לזכור שמוטיבציה גבוהה,אינה נשארת באותה הרמה לאורך זמן.
המוטיבציה סופה שתתפוגג מעט אם לא מתחזקים אותה כראוי.

אז מה עושים?

אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך הלא פשוט, להתגבר על המשבר והכי חשוב-להתמיד:

  1. ראשית, יש לזכור כי אם נצליח להפוך את אורח החיים שלנו לאורח חיים בריא עם הרגלי אכילה נכונים, בעיית המוטיבציה פחות תהיה משמעותית כי כבר לא יהיה מדובר באורח חיים קשה עבורנו הדורש מאמץ תמידי ,אלא בהרגל. והרגלים הם כבר "אוטומטים".
  2. אבל-עד שנתרגל לאורח חיים אחר ובריא-,מומלץ ביותר להגדיר לעצמנו את המטרה והגורם המרכזי אשר בשבילו כדאי לנו להשקיע את כל המאמצים בעשיית הדיאטה-האם זה בשביל הרגשה אישית והעלאת הביטחון העצמי? האם כדי להיכנס להריון? בשביל לשפר בריאות? למצוא אהבה?
    הסיבה המהותית היא זו אשר תסייע "להחזיק אותנו" ברגעי המשבר, בהם כוח הרצון לבדו עלול שלא להספיק.
    אתרו את אותה נקודה רגישה שמהווה את המניע המרכזי לרצון לרזות וודאו, שמדובר במניע משמעותי ורציני. אם אינכם מוצאים סיבה אמיתית, יתכן שלא הגעתם לשלב בו הנכם מוכנים לבצע את השינוי האמיתי, שהוא בעצם "דיאטה לחיים" – ולא עוד דיאטה מהירה שמלווה בעליה חוזרת במשקל.

" המכשול הגדול ביותר להצלחתו של כל אחד ואחד נמצא בראשו"

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות