תפריט 1200 קלוריות צמחוני

ארוחת בוקר

כוס קפה נמס על בסיס חלב 3% +כריך מ2 פרוסות לחם שיפון או כוסמין עם חצי אבוקדו וירקות

או

2 פרוסות לחם מלא  שיפון או כוסמין עם כפית טחינה וכפית סילאן תמרים (למי שצריך מתוק על הבוקר)

או

2 פרוסות לחם מלא שיפון או כוסמין עם כפית חומוס וחביתה מביצה אחת וירקות חתוכים

ארוחת עשר

פרי

ארוחת צהריים

½ 1 כוס קטניות (שעועית, גרגרי חומוס וכד') + 3 כפות פתיתים או 3 כפות בורגול + סלט ירקות וכפית שמן – מומלץ שמן זית.

כוס מרק ירקות.

או פילה דג אפוי עם 3 כפות בורגול או פתיתים או בטטה אפויה עם סלט ירקות חי

ארוחת ביניים

שתיה חמה +3 עוגיות פתי בר או 2 עוגיות טחינה

או

יוגורט 1.5%

ארוחת ערב

תפו"א אפוי + 3 עמק ביס או בינה מותכת מונטבלאן (מוקרם בתנור) +סלט  ירקות + ו כף טחינה.

ארוחת לילה

תפוח עץ אפוי במיקרו עם קינמון וממתיק

הדפיסו את התפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות